Hvor lang er leveringstiden?
Vi tilstræber at levere fra dag til dag i Danmark på alle hverdage.
Hvis du lægger din ordre inden kl. 14.00 på en hverdag, vil den som regel blive ekspederet samme dag.
I udsalgstider vil leveringstiden dog være lidt længere.

Hvor lang tid har jeg til at hente pakken i GLS pakkeshop?
Din pakke ligger i pakkeshoppen i 7 dage, hvorefter den automatisk bliver sendt retur til os.
Jf. købeloven (se mere her), kan du ikke fortryde et køb ved at undlade at hente din pakke i GLS pakkeshoppen.
Vi gensender naturligvis gerne uafhentede pakker ved henvendelse på mail: info@acorns.dk - mod betaling af de ekstra omkostninger fra GLS: 98 kr.
Ønsker du ikke pakken gensendt, vil de 98 kr. blive modregnet ved refundering.

Hvordan sender jeg en vare retur?
Det er valgfrit om du ønsker at returnere på egen hånd eller om du vil benytte vores retursystem.
Mere om retur her >

Hvornår får jeg pengene retur, når jeg har sendt en vare tilbage?
Vi tilbagebetaler købsbeløbet, når vi har behandlet og godkendt din returnering. 
Hele returprocessen fra den dag, hvor du sender pakken til pengene er på din konto igen, tager normalt 10-14 hverdage (mandag-fredag).
Beløbet bliver refunderet via samme betalingsmetode, som er brugt ved købet.
Betalinger via MobilePay vil ved refundering kunne ses på kontoen, der er tilknyttet din MobilePay og ikke i app'en på telefonen.

Vi sender ikke mails, når vi modtager din returpakke - men lægger returbeløbet til refundering, så snart din retur er behandlet og godkendt på lageret.
Du kan tjekke hvor langt din pakke er kommet vi linket fra GLS, som du får tilsendt når din returpakke indleveres. 
Når vi refunderer beløbet til dig, vil der blive afsendt en mail. Den kan lande i "spam", "promoveringer" eller "uønsket post" i dit mailprogram, da det er en automatisk genereret mail.

Har i modtaget min returpakke?
Du kan se hvor langt din pakke er kommet ved at indtaste dit pakkenummer ved GLS her >

Hvad gør jeg, hvis jeg har fået forkert beløb refunderet?
Tjek først hvad du har betalt for for varen. Det kan være, du har glemt at du har indtastet en rabatkode eller købt varen nedsat. 
Har du benyttet vores returlabel, vil der være fratrukket 49 kr. for fragt til GLS.
Har du købt flere varer samlet og returneret en eller flere varer fra en samlet ordre, kan det være at din ret til fri fragt - som kræver et køb på mindst 499 kr. - er forsvundet. I sådan et tilfælde, vil portoen på 49 kr. blive modregnet ved refundering, ligesom hvis du i første omgang havde lagt en ordre på mindre end 499 kr.
Er returbeløbet fortsat forkert, så send os en mail på info@acorns.dk

Hvordan bytter jeg til en anden størrelse?
Ønsker du at ombytte en vare til en anden størrelse, skal du bare returnere den, samt lægge en ny ordre i webshoppen.
Dette sikrer at du får den rigtige størrelse, mens den endnu er på lager. 
Når vi modtager din returvare, refunderer vi beløbet til dit betalingskort.
Ombytning af varer/størrelse af samme style til fuld pris (min. 499,-) er gratis.

Hvorfor er der ikke returlabel med i pakken?
Af hensyn til miljøet, printer vi så lidt som muligt. 
Returlabel kan bestilles online her >

Skal jeg selv betale for at at returnere?
Ja. Vi følger købeloven - og ifølge den, skal man som kunde selv betale for at returnere en vare, der er købt online. 
Du kan med fordel købe returfragt via vores returlabelsystem.
Mere om retur her >

Jeg har ikke modtaget returlabel på mail?
Tjek dit mailprogram - vores label kan lande i "spam", "uønsket post", "promoveringer" eller "reklame".
Har du stadig ikke modtaget, send os en mail på info@acorns.dk

Hvorfor kan man ikke sende retur til en pakkeshop?
Vi håndterer rigtig mange pakker ud- og ind af lageret hver eneste dag og har ikke mulighed for også at afhente pakker, der er leveret i pakkeshops. 
Hvis du vælger at stå for retur selv, sørg da for at der leveres direkte på vores adresse.

Jeg har problemer med en rabatkode
Kontakt os på mail (info@acorns.dk) hvis du oplever problemer med en rabatkode.
Når din bestilling og betaling er gennemført, har du som kunde accepteret den pågældende pris - og vi kan ikke efterfølgende tilføje koden/tilrette prisen på en vare.
OBS - rabatkoder gælder kun for lagervarer og dermed ikke for specialbestillinger eller forudbestillinger.

Jeg har tilmeldt mig nyhedsbrevet - men ikke modtaget min velkomstmail?
Tjek dit mailprogram - vores mails kan lande i "spam", "uønsket post", "promoveringer" eller "reklame".
Har du stadig ikke modtaget, send os en mail på info@acorns.dk

Jeg har et spørgmål - hvordan kommer jeg i kontakt med jer?
Du kan ringe til os på 51 83 99 01 alle hverdage mellem kl. 11 og 13.
Eller du kan sende os en mail på info@acorns.dk
(Mails besvares hverdage kl. 9-16).
Har du et spørgsmål til din ordre, så husk at oplyse ordrenummeret, så vi kan finde dig i systemet.