FAQ / Ofte stillede spørgsmål

Hvor lang er leveringstiden?
Vi tilstræber at levere fra dag til dag i Danmark på alle hverdage.
Hvis du lægger din ordre inden kl. 14.00 på en hverdag, vil den som regel blive ekspederet samme dag.
I udsalgstider vil leveringstiden dog være lidt længere.

Hvordan sender jeg en vare retur?
Det er valgfrit om du ønsker at returnere på egen hånd eller om du vil benytte vores retursystem.
Mere om retur her >

Hvornår får jeg pengene retur, når jeg har sendt en vare tilbage?
Vi tilbagebetaler købsbeløbet, når vi har behandlet og godkendt din returnering. 

Hele returprocessen fra du sender pakken til pengene er på din konto igen, tager normalt 7-10 hverdage (mandag-fredag).
Beløbet bliver refunderet via samme betalingsmetode, som er brugt ved købet.
Betalinger via MobilePay vil ved refundering kunne ses på kontoen, der er tilknyttet din MobilePay og ikke i app'en på telefonen.

Hvordan bytter jeg til en anden størrelse?
Ønsker du at ombytte en vare til en anden størrelse, skal du bare returnere den, samt lægge en ny ordre i webshoppen.
Dette sikrer at du får den rigtige størrelse, mens den endnu er på lager. 
Når vi modtager din returvare, refunderer vi beløbet til dit betalingskort.
Ombytning af varer/størrelse af samme style til fuld pris (min. 499,-) er gratis.

Hvorfor er der ikke returlabel med i pakken?
Af hensyn til miljøet, printer vi så lidt som muligt. 
Returlabel kan bestilles online her >

Skal jeg selv betale for at at returnere?
Ja. Vi følger købeloven - og ifølge den, skal man som kunde selv betale for at returnere en vare, der er købt online. 
Du kan med fordel købe returfragt via vores returlabelsystem.
Mere om retur her >

Jeg har ikke modtaget returlabel på mail?
Tjek dit mailprogram - vores label kan lande i "spam", "uønsket post", "promoveringer" eller "reklame".

Har du stadig ikke modtaget, send os en mail på info@acorns.dk

Hvorfor kan man ikke sende retur til en pakkeshop?
Vi håndterer rigtig mange pakker ud- og ind af lageret hver eneste dag og har ikke mulighed for også at afhente pakker, der er leveret i pakkeshops. 
Hvis du vælger at stå for retur selv, sørg da for at der leveres direkte på vores adresse.

Jeg har problemer med en rabatkode
Kontakt os på mail (info@acorns.dk) hvis du oplever problemer med en rabatkode.

Når din bestilling og betaling er gennemført, har du som kunde accepteret den pågældende pris - og vi kan ikke efterfølgende tilføje koden/tilrette prisen på en vare.
OBS - rabatkoder gælder kun for lagervarer og dermed ikke for specialbestillinger eller forudbestillinger.

Jeg har tilmeldt mig nyhedsbrevet - men ikke modtaget min velkomstmail?
Tjek dit mailprogram - vores mails kan lande i "spam", "uønsket post", "promoveringer" eller "reklame".

Har du stadig ikke modtaget, send os en mail på info@acorns.dk

Jeg har et spørgmål - hvordan kommer jeg i kontakt med jer?
Send os en mail på info@acorns.dk
Mails besvares hverdage kl. 9-16.
Har du et spørgsmål til din ordre, så husk at skrive ordrenummeret, så vi kan finde dig i systemet.
Du kan også chatte med os alle hverdage i dagtimerne.
Her finder du chatten >

Hvorfor kan man ikke ringe til Acorns.dk
Vi lægger stor vægt på god og ordentlig information og kundeservice.
Derfor har vi valgt udelukkende at kommunikere på skrift.
Mange henvendelser drejer sig om emner, der alligevel skal knyttes en mail til.
Eks. mål på tøj, links til varer eller spørgsmål til en ordre.


Send os en mail på info@acorns.dk - vi glæder os til at skrives ved ♥